Qualitat percebuda

Disposar de mesures de la satisfacció en la utilització dels serveis sanitaris ens permet dissenyar estratègies per millorar-ne la qualitat i avançar en l'adequació de les expectatives ciutadanes, tot assegurant l'equitat i la sostenibilitat del sistema. Amb aquesta finalitat incorporem els resultats dels estudis del PLAENSA©, realitzats en els diferents centres de BSA, en períodes diferents, també disponibles en el portal de transparència de la Generalitat.

Atenció primària

CAP Martí i Julià 2015 [pdf] CAP Progrés – Raval 2015 [pdf]
CAP Apenins – Montigalà 2015 [pdf] CAP Nova Lloreda 8 2015 [pdf]
CAP Nova Lloreda 10 2015 [pdf] CAP Morera – Pomar 2015 [pdf]
CAP Montgat – Tiana 2015 [pdf]



Atenció hospitalària
Hospital Municipal de Badalona – Servei d’Urgències 2016 [pdf]
Hospital Municipal de Badalona – Atenció especialitzada ambulatòria 2017 [pdf]
Enquesta satisfacció usuaris Cirurgia Major Ambulatòria 2017 [pdf]



Atenció sociosanitària
Centre Sociosanitari El Carme 2016 [pdf]


Opinions dels usuaris
Anàlisi de les opinions dels usuaris 2017 [pdf]

Juny 2018 Unitat d'Atenció a l'Usuari

Català